HAFAZ SURAH KAHFI 18: AYAT 28

 



Selasa, 16/4/2024.
Hari ke sebelas.

Surah al-kahfi, ayat 28. 

Cadangnye mau hafal ayat2 yg aku sudah hafal dlm fikiran, yakni ayat 1 hingga 27. Ayat 28 ni aku nk mulai esok saje. Walopun begitu, aku terasa mau mulai baca ayat 28 ini pelan2 harini.

Sebenarnye juga mula2 aku ada semangat nk baca dua ayat utk satu hari, yakni ayat 28 & 29. Tapi aku tgk ayat 28 & 29 ni agak panjang dan sukar dibaca. Lagipun aku ada tugasan di kantor kann.

Updated. Petang Selasa. Pulang dari kantor, aku cuba ulang2 lagi ayat 28 ini. Berjaya juga walopon tersekat2. Dan juga aku cuba ulang ayat 27 semalamnye tapi parah beb! Sbb aku terlupa juga walopon aku dh yakin dpt hafal mlm tadi. Harus diulangi ni sblm ke ayat seterusnya, ie ayat 29 nnti.

Comments

Popular posts from this blog

VIDEO: SALIM BAHANAN - SURAH AL KAHFI (NAFAS PENDEK)

VIDEO: SURAH AL KAHFI ABDUL BASIT ABDUL SOMAD